Recenze: Samsung Galaxy J5

Vysokovýkonný telefon se špičkovým hardwarem, kvalitním zadním i předním fotoaparátem, velkou výdrží baterie a širokou nabídkou různorodých funkcí. To je chytrý telefon Samsung Galaxy J5. Je skvělou volbou pro aktivní uživatele, kteří surfují po internetu a sociálních sítích, fotí, natáčí videa nebo hrají hry. Za velmi přijatelnou cenu získáte nejmodernější technologie, vysoký výkon i dlouhou výdrž.

Pětipalcový displej z tvrzeného skla s technologií Super AMOLED v HD rozlišení zaručí syté, živé barvy a ohromující obraz. Kvalitu barev oceníte i při prohlížení fotografií, sledování videí nebo hraní her. Dokonce i na slunci na displej krásně uvidíte, a to díky možnosti nastavení vysokého jasu displeje.

Modely Samsung Galaxy J5 disponuje zadním fotoaparátem s rozlišením 13 Mpix a objektivem se světelností F1.9. Samozřejmostí jsou speciální režimy, blesk i časovač focení. Jedním ze speciálních režimů pro focení je například panorama, režim krásné tváře nebo focení sportu. Kvalitní přední fotoaparát s 5 Mpix má dokonce i blesk a fotí téměř dokonalé fotky i za horších světelných podmínek. Milovníci focení uvítají i možnost vytvoření fotoalb a přesouvání fotografií z jednoho alba do druhého.

samsung galaxy j5

Základní paměť s kapacitou 8 GB můžete obohatit díky MicroSD kartě až na 128 GB.

Zapnutím Ultra PowerSaving Mode se obrazovka změní na černobílou a ukončí nadbytečné aplikace, čímž šetří spotřebu energie a prodlužuje výdrž baterie, která má sama o sobě kapacitu 2600 mAh. Výdrž baterie samozřejmě závisí na množství spuštěných aplikací. Samsung Galaxy J5 rovněž nabízí speciální režim vysoké úspory energie, kterým prodloužíte výdrž baterie.

S telefonem je kompatibilní MicroSim. Jestliže máte obyčejnou SIM kartu, nebude se vám do telefonu vejít. Navštivte pobočku svého mobilního operátora, kde vám kartu většinou bez poplatku oříznou na požadovaný formát.

Díky nástroji Smart Manager budete mít přehled o všem důležitém týkající se vašeho telefonu, včetně stavu baterie, úložném prostoru a mnoha dalších informací.

Ovládání telefonu i nastavení funkcí je velmi jednoduché. Pokud si přesto nevíte s něčím rady, potřebujete nahlédnout do návodu a ten není součástí balení, navštivte oficiální stránky Samsung a uživatelskou příručku si jednoduše stáhněte do počítače a dohledejte potřebné informace. Snadné je i ukončení aktivních aplikací nebo odstranění nepotřebných souborů.

Nedostatků má Samsung Galaxy J5 minimum. Patří mezi ně např. nepodsvícená tlačítka a délka přiložené nabíječky. Někteří uživatelé postrádají v balení sluchátka (podle toho, u jakého prodejce telefon kupují), která se dají snadno za pár Kč snadno dokoupit. A pokud by vám chyběla nějaká oblíbená aplikace, jednoduše si ji stáhnete přes ikonku Obchod Play umístěnou v menu. Komu nestačí 8 GB interní uložiště, může jej navýšit díky kartě MicroSD.

Pro milovníky barevných krytů máme pozitivní zprávu – jak na českém, tak na zahraničním trhu jich seženete desítky, s různými motivy.

Kde ho koupit?

Cenu přístroje v českých eshopech zjistíte nejjednodušeji na Heuréce.