4home je eshop, kde nakoupíte opravdu vše, co potřebujete pro domácnost a to navíc za férových podmínek.
- Dobré hodnocení na Heuréce – 96 % spokojených uživatelů
- 99 % zboží skladem
- Doprava nad 1000 Kč zdarma
- 2283 odběrných míst
- Unikátní záruka na vrácení peněz
Každý zákazník, který objeví na internetu nový e-shop, je ze začátku skeptický. Není se čemu divit, nikdo nerad kupuje „zajíce v pytli“. Je tedy nezbytné, aby si každý potencionální zákazník zjistil více informací, než začne nakupovat. Každého většinou v první řadě zajímají produkty, které daný e-shop nabízí. Hned poté se zaměřují na způsob platby, dopravy a stejně tak hodnocení od jiných zákazníků. Podívejme se tedy konkrétně, jak je tomu u 4HOME.
Produktová nabídka
Eshop 4home.cz je všeobecně zaměřen na velice rozsáhlé množství produktů. Zakoupit zde můžete tedy vše od potřeb do domácnosti, po zahradu, až po tipy na různé dárky. V nabídce je také široký sortiment v oblasti domácích spotřebičů, doplňků a dekorací. Eshop je také zaměřen na péči o zdraví a krásu. Ani děti zde nepřijdou zkrátka. Vybrat můžete od hračky, společenské hry nebo můžete vybavit dětský pokojíček. Výběr je opravdu rozmanitý. Zboží je řazeno do různých kategorií, aby se každý zákazník mohl dobře orientovat.
Eshop je také zaměřen na značky, které můžete znát z klasických kamenných obchodů jako je například Tescoma nebo Orion, které se specializují na domácí vybavení. Když kliknete na daný produkt, který si chcete objednat zobrazí se vám pár informací:
- Název produktu – uvidíte celý název daného produktu.
- Hodnocení – hvězdičkovou metodou je uvedeno hodnocení daného produktu. Uvidíte počet získaných hvězdiček a kolik zákazníků produkt ohodnotilo.
- Cena – cena je uváděna včetně DPH.
- Počet kusů – pod cenou je vidět, kolik kusů je ještě k dispozici na skladu.
- Dodání – nezbytnou součástí je také datum, kdy vám bude zboží doručeno.
- Popis – kromě obrázku také uvidíte podrobný popis produktu. Jeho parametry, účinnost apod.
Výhody eshopu
Největší výhodu 4home.cz e-shopu je skladování zboží. Na rozdíl od jiných e-shopů, nemusíte čekat dlouhé týdne, abyste své zboží obdrželi. E-shop se chlubí tím, že má k dispozici veliký prostor na skladování, takže všechny vaše objednávky mohou být odeslány ihned, jak jsou přijaty. Nejpozdější expirace je většinou do dvou dní, pokud nenastanou náhlé komplikace. Další předností e-shopu je doprava zdarma při objednávce nad 1.000 Kč. Jestliže je zboží poškozené, máte samozřejmě právo ho vrátit. Zboží ale můžete vrátit i v případě, že vám nevyhovuje. Daná lhůta je 14 dní. Poté vám bez udání důvodu reklamace budou vráceny peníze, nemusíte zakupovat jiný produkt, který by vám také nevyhovoval. E-shop má několika několika leté zkušenosti s prodejem a zákazníky byl oceněn na portálu Heureka.cz a také získal zlatou pečeť Garance nákupu.
Slevové akce
Ceny se neustále obměňují. Jestliže chcete nakupovat zboží levněji, můžete využít kategorie výprodej. Když ji otevřete, opět se vám otevřou všechny kategorie. V nich zboží, které je momentálně v akci. Všechny kupóny se dávají jako výhra různých soutěží. Většinou bývají zasílány elektronicky na e-mailovou adresu. Každá slevová akce je odlišná. Někdy můžete získat procentovou slevu, dopravu zdarma (i když nemáte nákup nad 1.000 Kč), a dobu platnosti. Jestliže máte slevový kupón, můžete ho uplatnit. Stačí si v klidu zadat celkovou objednávku a poté do pole „Mám kód a chci slevu nebo dárek“ jednoduše opíšete svůj kupón a poté stiskněte uplatnit. Jeden kupón se vztahuje pouze na jednu objednávku, takže si dobře promyslete, co vše budete chtít nakupovat, abyste později nemuseli nakupovat další zboží bez slevy. Nemůžete tedy na jeden nákup využít několik kupónů najednou. Konečná sleva se vám ukáže při rekapitulaci vaší objednávky.
Způsoby dopravy
Velikou výhodou 4home.cz e-shopu je rozmanitost dopravy. Mezi běžné dopravce patří Česká pošta, PPL a DPD. Samozřejmě si také můžete nechat dopravit i velkou zásilku (např. sedací soupravu, která patří mezi nadměrné). Dopravce této zásilky bude TOPTRANS. Jestliže nemáte zboží, které je větší jak 50 kg, je nejvhodnější volit variantu dopravy PPL nebo DPD. Tyto dopravní společnosti den před doručením píší zprávu nebo e-mail, kdy a v kolik hodin bude zásilka doručena. Tento čas je možné změnit. Jestliže vás dopravce nezastihne, můžete si zboží vyzvednout na nejbližším odložním místě. Česká pošta vám zase zanechá objednávku přímo na poště, pod kterou spadá doručovací adresa. I TOPTRANS nabízí možnost uložení, pokud dojde k nezastižení příjemce. Jejich nevýhodou však bývá příjem platby pouze v hotovosti, což pro někoho nebývá příjemné, když musí mít velikou hotovost. Je-li vaše zásilka nad 1.000 Kč, máte zajištěnou dopravu zdarma.
Stejně rozmanitá jako doprava jsou i možnosti platby. Každý nováček většinou využije možnost platby při převzetí zásilky. Mají tak jistotu, že dostanou něco za něco. Můžete však ale platit online platební kartou ihned, kdy si vložíte zboží do košíku. Využít můžete i platbu PayU. Všechny banky však nejsou součástí tohoto způsobu placení. Můžete také platit pomocí Twisto, kdy máte na úhradu 14 dní. Objednávka však nesmí přesahovat 5.000 Kč.
Osobní odběr
Zásilku je také možné vyzvednou na výdejním místě v Hradci Králové. Po přijmutí SMS zprávy máte 7 pracovních dní, abyste si zakázku vyzvedli. Platba je možná v hotovosti nebo platební kartou. Jestliže máte menší zásilku do 5 kg, můžete si balík nechat poslat do Zásilkovny, kde si ji osobně převezmete.
Věrnostní program
Eshop si váží svých stávajících klientů a snaží se díky svému věrnostnímu programu získat nové. Abyste se stali součástí věrnostního programu, musíte se zaregistrovat. Za každý nákup pak budete sbírat „Pohoďáčky“. Čím větší nákup, tím více Pohoďáčků. Sbírat je také můžete za zpětnou vazbu. Každý e-shop chce, aby dostal od zákazníků zpětnou vazbu. Jestliže tedy ohodnotíte zakoupený produkt, získáte další Pohoďáčky. Ty poté můžete vyměňovat buď za dárky nebo finanční slevu tak, že Pohoďáčky vyměníte za peníze. Kolik jich na jeden nákup uplatníte je zcela na vás. Portál nerozhoduje za vás.
Reklamace
U každého zboží máte zákonem danou reklamační lhůtu 24 měsíců. Jestliže chcete zboží reklamovat, můžete využít online formulář, který je na stránkách k dispozici po kliknutí na volbu „Reklamace“. Musíte být ovšem přihlášeni. Pokud nejste, formulář vypište ručně. Jestliže zboží reklamujete, snažte ho vrátit v původním obalu. Není-li to možné, alespoň ho zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo ještě více. Zboží se zasílá do Hrade Králové, jestliže tedy chcete řešit reklamaci osobně a nemáte to daleko, zajeďte si na výdejní místo osobně. Reklamace se musí zákonem vyřídit do 30 dní. Je-li vyřízena pozitivně, můžete si buď nechat zboží vyměnit nebo si peníze nechat poslat na bankovní účet.
Kontaktní údaje
Pro snadné spojení nabízí e-shop mnoho variant. Snadný způsob, jak kontaktovat někoho z týmu e-shopu je, abyste doplnili své jméno, mailovou adresu a napsali zprávu, kterou chcete poslat. To vše najdete, jestliže přejedete kurzorem až dolů, kde je podkategorie „Napište nám“. Stejně tak můžete napsat na e-mailovou adresu. Jestliže ale raději volíte možnost vše řešit rychleji a přímo, aniž byste si o tom museli zdlouhavě s někým chatovat, můžete zvednout telefon a vytočit dané číslo. Budete přepojeni na jednu z operátorek nebo přímo vedoucí zákaznického centra. E-shop má i své vlastní Facebookové stránky, pokud raději volíte tuto variantu komunikace.