Eobuv.cz prodává přes internet obuv, tj. boty a související sortiment a to s využitím inovativních a technologicky vyspělých řešení – zákazníci tak mají z nákupu opravdu ten nejlepší možný zážitek. Rychlý růst společnosti v Polsku a na 14 dalších evropských trzích dokazuje, že obchodní model je velmi efektivní. Eshop má velkou mezinárodní základnu s přibližně 3 miliony zákazníků v 15 zemích a přibližně 56 % zákazníků se vrací a nakupuje znovu. Celkově najdete v jeho obchodech víc než 60 000 modelů od více než 450 značek (z toho 5 vlastních značek) a téměř 100 kategorií výrobků.
Výhody pro zákazníka:
- bezproblémové vrácení produktu do 30 dní
- sortiment – přes 60 000 modelů od 450 značek
- výběr pro opravdu celou rodinu – muže, ženy i děti
O e-shopu eObuv.cz
E-shop má za sebou dle informací ze svých webových stránek již více než desetiletou historii. Oficiální sídlo uvádí v Polsku a jak se dále dozvíte na webu, na území sousedního Polska taktéž provozuje kamenné pobočky.
Více se můžete dozvědět také na Youtube kanálu:
Sortiment eObuv.cz
Celkem web nabízí velmi rozsáhlý sortiment v podobě více než 450 značek a 50 000 výrobků. Primárně zaměřen je na boty, a to jak dámské, tak také pánské i dětské. Zvlášť je pak na webu vytříděna obuv sportovní.
Samostatnou kategorii na webu tvoří kabelky. Pod doplňky se konkrétně ukrývají textilie, kožená galanterie, hodinky doplňky určené k obuvi (krémy a impregnace, kartáče a čističe, roztahováky). V sekci nazvané Premium pak najdete prémiové zboží. Samostatnou kategorii tvoří výprodejové výrobky.
Kromě toho si zboží můžete dále filtrovat dle oblíbených značek, případně na základě oblíbených kategorií. Podrobněji lze v konkrétní sekci dále nastavovat i vyhledávací parametry na dotyčný výrobek, tj. například barvu či velikost u bot. Velmi snadno si můžete přidat vybrané položky jako oblíbené (vyžaduje se vytvoření vlastního účtu).
Vše o nákupu a jeho výhody
Expedice objednávky
Skladovou dostupnost poznáte jednoduše. Jestliže se zboží dá vložit do košíku, je skladem. Položka, u které tato volba chybí, momentálně na skladě není.
Expedování zásilky probíhá zpravidla do 24 hodin. Do doby potřebné pro doručování zboží je však ještě nutné započítat dobu, po kterou bude mít vaši zásilku přepravce a bude ji fyzicky doručovat k vám. O tento potřebný čas se výsledná lhůta prodlouží. Navíc u každého dopravce může být doručování odlišně dlouhé. Zcela výjimečně můžete počítat s prodloužením termínu vyřízení objednávky – dokonce až do 14 dnů.
Obchodník vás o stavu vaší zásilky bude informovat e-mailem. Jestliže by se měla prodloužit v mimořádném případě lhůta pro vyřízení objednávky až na dva týdny, budete na tuto skutečnost upozornění e-mailem či telefonicky. Průběžně lze stav balíčku sledovat vždy na webu dopravce.
Zákaznický servis
Na e-shopu je podrobně rozepsán návod, jak nakupovat včetně screenshotů. Z dalších praktických průvodců nákupem oceníte velikostní tabulku a rady, jak pečovat o obuv.
Zábavu, poučení nebo módní inspiraci lze hledat taktéž v článcích na blogu, který na webu najdete v samostatné sekci. Mimo blogových článků vydává společnost také vlastní infografiky, které jsou volně ke stažení.
Certifikáty a ocenění
Vysokou úroveň poskytovaných služeb dokládají taktéž ocenění, kterými ocenili e-shop jak zákazníci, tak profesionálové v oboru e-commerce.
Jednak je to umístění v TOP 10 v rámci Český košík roku 2016. Toto ocenění má internetový obchod primárně za velmi širokou nabídku zboží, zákaznický servis a několik způsobů prodeje. V hlasování spotřebitelů ShopRoku portálu Heuréka se e-shop v roce 2016 umístil na 3. místě a v roce 2018 tuto anketu vyhrál.
Rovněž je e-shop certifikován u APEK označením Česká kvalita. Toto logo garantuje kvalitu nakupovaného zboží.
Registrace
Registrovat se na e-shopu můžete, povinný však tento krok není. Pokud si registraci zvolíte, nebudete muset stále zadávat své osobní údaje. Celé nakupování tak pro vás bude znatelně jednodušší.
Celý proces vám zabere jen několik okamžiků. Vyplňte potřebné údaje, zejména dbejte na zadání správného e-mailové adresy. Právě na ni vám přijde registrační e-mail, kterým vše potvrdíte. E-mailovou adresu si uchovejte také pro případ, že byste si později potřebovali obnovit heslo.
Slevy a slevové kupony
Kromě výrobků ve slevách můžete využít i další akční nabídky, které váš nákup promění ve výhodný. Systém slev je skutečně rozsáhlý a propracovaný, konkrétně nabízí následující:
-
- Pokud se zaregistrujete k odběru newsletteru, získáte kupon ve výši 250 Kč na nákup. Podmínkou pro jeho uplatnění je nákup o minimální hodnotě 2 500 Kč. Přihlášení k newsletteru se neztotožňuje s registrací na webu.
-
- Slevové kupóny taktéž můžete obdržet v zásilce. Tyto kupóny mohou mít hodnotu 130 Kč, 325 Kč, 645 Kč a 1 290 Kč.
-
- Zákazníky, kteří nakupují v obchodě CCC potěší skutečnost, že většina slev z tohoto obchodu je platná také na eObuv.cz.
-
- Registrovaní zákazníci dostávají e-mailem pravidelně informace o víkendových slevách.
Slevové kupony lze uplatnit vždy v příslušném poli v nákupním košíku. Kód potvrdíte tlačítkem POUŽÍT KUPÓN. Příslušná sleva vám, jestliže je kupón platný, bude z nákupu odečtena automaticky.
Doprava a platba
Způsob doručení:
Dostupné platební metody:
Pro Českou republiku dále platí následující ceny poštovného:
-
- Česká pošta při platbě předem – 56 Kč s DPH
-
- Česká pošta, platba na dobírku – 86 Kč s DPH
-
- PPL při platbě předem – 49 Kč s DPH
-
- PPL, platba na dobírku – 80 Kč s DPH
Doprava zdarma je možná, jestliže celková hodnota nákupu přesáhne 699 Kč a současně zaplatíte předem. Osobně odebrat zboží nelze, v ČR neexistuje kamenná pobočka.
Web má i vlastní slovenskou mutaci. Doručování na Slovensko tak možné je, ale musíte si objednat přes tuto verzi webových stránek.
Recenze a zkušenosti zákazníků
Silnou stránkou e-shopu je kvalita nabízeného zboží a velký výběr. Stejně tak zákazníci vyzdvihují i ceny. E-shop se svými klienty taktéž profesionálně a s ochotou komunikuje.
Rychlost doručení může být v určitých případech pomalejší, než je deklarováno. Někteří zákazníci proto s doručením svého zboží nebyli spokojeni navzdory tomu, že e-shop připouští, že požadavkům není vždy možno vyhovět obratem.
Stejně tak bývá v recenzích zmiňován problém s neuznanými reklamacemi, a to především u bot. Sám e-shop tento scénář připouští a spotřebitelům případně doporučuje se odvolat, jestliže se stanoviskem ohledně reklamace nebudou souhlasit.
Jak řešit reklamaci
V první řadě máte možnost nevyhovující zboží vrátit. V tomto případě tak můžete učinit až do 30 dnů od nákupu, přičemž standardní lhůta je 14 dní.
Později můžete případné vady na zboží reklamovat. Zboží zabalíte a přiložíte k němu formulář pro vrácení a doklad potvrzující nákup. Formulář si můžete stáhnout na webu. Vybrat si můžete vracená Českou poštou či kurýrní službou PPL.
O konkrétním způsobu vrácení pravděpodobně u většiny spotřebitelů rozhodne fakt, že v případě vratky Českou poštou můžete využít zpětnou etiketu, kterou jste se zbožím obdrželi. Tu na balíček nalepíte, takže jej můžete vrátit zdarma. V případě, že zvolíte PPL, zboží byste vraceli na vlastní náklady. Vždy se zboží vrací na adresu libereckého depa.
Jestliže bude reklamace uznaná a obchodník vám vrátí peníze, učiní tak ve lhůtě 3 až 5 dnů poté, co zásilku obdrží a zkontroluje. Také zde obchod předem upozorňuje, že doba potřebná pro vyřešení vašeho požadavku se může prodloužit na maximálně 14 dnů. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jímž jste zásilku uhradili.
Kontaktní údaje
České kontaktní adresy pro reklamace má e-shop následující:
Adresa pro vrácení zboží ČP
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
Adresa pro vrácení zboží PPL
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007
Společnost samotná sídlí na adrese:
eobuv.cz/eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Zákaznická podpora
Zákaznickou podporu můžete kontaktovat na e-mailu info.@eobuv.cz, případně přes kontaktní formulář. Infolinku můžete využít na čísle 228 881 562. Zákaznický servis je dostupný od pondělí do pátku vždy od 8:00 do 17:00 hodin. E-shop má taktéž vlastní profil na Facebooku a na Instagramu.