Kde a jak propagovat svoji firmu a své produkty

Internet nám v dnešní době nabízí řadu možností jak zdarma nebo velmi levně propagovat malé firmy, výrobky a služby. Hlavně v začátcích musí podnikatel třikrát obrátit každou korunu, než ji pustí ze svého účtu. Na druhou stranu musí dát světu vědět, že je tady a něco nabízí.

Kde s propagací začít?

Tím hlavním je samozřejmě kvalitní produkt. Podnikatel dobře ví, co a proč dělá, čím se liší od konkurence, kdo jsou jeho (potenciální) zákazníci. A právě se svými klienty musí různými způsoby komunikovat. Dnes už se žádná firma, živnostník ani freelancer neobejdou bez internetových stránek. Na webu musí být všechny důležité informace. Věřili byste, že se ještě najdou stránky, kde není kontakt? To je pak docela průšvih. Udělejte to obráceně. Napište na svůj web, kdo jste, co a proč děláte, a přidejte k tomu svoji fotku. Uvidíte, jak se zvýší vaše důvěryhodnost a zájem zákazníků.

katalog

Kam vložit odkazy na váš web?

Hotové internetové stránky musí mít tři hlavní části – nabídka, informace o firmě (osobě) a kontakt. Pak je můžete začít propagovat na internetu. Vložte adresu a krátký popis do kvalitních katalogů firem, které bývají rozděleny do různých kategorií – Auto-moto, Banky, Cestování, Doprava atd. Najděte na internetu diskuze, kde se objeví vaše téma. Tam můžete diskutujícím pomoci s řešením jejich problému a pak při vhodné příležitosti odkázat na svůj produkt, který s tím souvisí.

Následujte své zákazníky!

Víte, pro koho to všechno vlastně děláte? Kdo jsou vaši zákazníci? Jsou mladí, starší, ženy, muži? Potřebujete vědět, kde se pohybují, abyste jim tam mohli nabízet své produkty. Jsou stále na Facebooku? Vytvořte svou stránku tam, komunikujte, zvěte své fanoušky do soutěží a na události. Bavte je! Chcete oslovit seniory? Umístěte letáčky do obchodů a ordinací lékařů.

Využijte více kanálů

Nezaměřujte se jenom na jednu formu komunikace. Určitě jich zkombinujte více, výsledek se znásobí. Zároveň sledujte, odkud vám přicházejí noví zájemci a zda nakupují. Řekněte jim, co od nich chcete. Vyzvěte je k akci. Umožněte jim, aby jedním kliknutím vás podpořili, vyplnili formulář, objednali zboží. Váš čas, který věnujete těmto aktivitám, se brzy vyplatí.

Komentář ke článku “Kde a jak propagovat svoji firmu a své produkty”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *