Vhodně vytvořená PPC reklama je nejlepší cestou k většímu profitu

Hledání těch nejlepších možností reklamy v poměru cena versus výkon je jednou z klíčových strategií vedoucích k úspěchu firmy nebo e-shopu. Mnoho z klasických druhů reklamy je však dnes na úpadku – na dříve tak populární letáky už nalákáte málokoho. Kdo chce skutečně vydělat, musí proniknout do tajů PPC reklamy.

Jak PPC reklama funguje?

Reklama na internetu obecně je v současnosti nutností. Kdo není na světovém webu vidět, jako by neexistoval. Mezi nejvýhodnějšími způsoby internetové reklamy vyniká PPC (pay per click), tedy placená za proklik. Důvodem její popularity je fakt, že zaplatíte skutečně jen to, co dostanete. Umístění i zobrazování reklamy inzerent získá zdarma, platí pouze za reálné návštěvníky svých stránek, tedy za počet kliknutí na odkaz. Tímto způsobem získáte více návštěvníků za méně peněz, než je tomu u jiných způsobů reklamy. K dalším výhodám patří výborná možnost kontroly výsledků reklamní kampaně – u PPC reklamy (kampaně) lze s přesností spočítat návratnost investic, rychlé spuštění a možnost flexibilně reagovat na sezónní i jiné změny.

Jakým způsobem lze PPC reklamu využít?

PPC reklama funguje v celé šíři internetu, v zásadě ji ale můžeme rozdělit na dvě oblasti: internetové vyhledávače a sociální sítě, jimž jednoznačně dominuje Facebook. Dále je na principu PPC reklamy založen i tzv. remarketing, který cílí na potenciální zákazníky, jež váš web v minulosti navštívili. Tímto způsobem je můžete nalákat například na nové zboží či slevovou akci. Proniknout do všech těchto způsobů reklamy metodou pokus a omyl může vést k prvotním ztrátám, proto je dobrý nápad obrátit se nejprve na odborníka, který vám kampaň na míru vypracuje.

Specialisté na PPC reklamu

Mezi vyhlášené agentury, které se soustředí konkrétně na PPC reklamu, u nás patří společnost PPCprofits.cz. Tato firma s desetiletou zkušeností vám pomůže získat relevantní zákazníky, kteří mají zájem právě o váš sortiment, a reklamu rozjede do 5 pracovních dnů. V jejím průběhu vás bude pravidelně informovat o efektivitě kampaně a provádět její optimalizaci. Zabývá se také audity již existujících PPC kampaní a provádí nezávazné konzultace. Ať už jste malá či velká firma nebo živnostník, efektivní správa PPC reklamy vám s 92% pravděpodobností přivede řadu nových zákazníků.

3 komentářů k Vhodně vytvořená PPC reklama je nejlepší cestou k většímu profitu

  1. To souhlasím 🙂 Jelikož taková dobře nastavená PPC kampaň má veliký účinek což ukazuje ke vší smule na to, že ne všichni umí správně nastavit PPC kampaně :/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *