Nová mobilní síť Tesco mobil

Virtuální mobilní operátor Tesco mobile nabízející předplacené mobilní služby vznikl za spolupráce se společností Tesco a O2. Výsledek je jedinečná nabídka předplaceného volání, SMS a MMS zpráv i internetu v mobilu. Pojem virtuální v tomto spojení znamená, že operátor Tesco mobile nemá svou rádiovou frekvenci ani mobilní síť, jelikož dodává služby sítě společnosti O2.

Stejně jako u ostatních operátorů máte při zřízení nového čísla Tesco mobile dvě možnosti – buď si koupíte novou SIM kartu, nebo přenesete své dosavadní telefonní číslo od vašeho operátora.

Přenos čísla

Pro přenos čísla potřebujete SIM kartu Tesco mobile a pokračujete tak, že si zadáte u svého poskytovatele mobilních služeb objednávku na přenos telefonního čísla. K výpovědi čísla budete potřebovat speciální číselný kód, který vám sdělí váš původní operátor, například na své infolince. Tento číselný kód, který je platný 60 dní, pošlete spolu s převáděným telefonním číslem v SMS zprávě operátorovi Tesco mobile ve tvaru PRENOS X Y na číslo 999346. Písmeno X označuje číselný kód přenosu a Y představuje přenášené telefonní číslo v 9místném tvaru. Než tuto SMS zprávu odešlete, aktivujte si SIM kartu Tesco mobile – ze SIM Tesco mobil odešlete libovolnou, provedete odchozí hovor, přihlaste se do internetové obsluhy nebo si dobijte kredit. O tom, že je vaše karta Tesco mobile aktivní, budete informováni SMS zprávou a následně můžete zadat přenos dle výše uvedeného postupu.

Kredit na SIM kartě Tesco Mobile zůstává v platnosti i po přenesení čísla. Kredit z původního čísla se na SIM Tesco Mobile nepřevádí – doporučuje se kredit vyčerpat, ale ponechat ho v kladné výši, aby bylo možné přenos provést.

Tento bezplatný přenos telefonního čísla trvá standardně maximálně 4 pracovní dny od autorizace identifikačního čísla. O průběhu převodu jste informováni průběžně SMS zprávami. K přenosu dochází v čase 0:00 až 6:00 hodin.

Přehled služeb

Přehled služeb zjistíte v hlasovém automatu či v internetové samoobsluze. Můžete si zkontrolovat výši kreditu, aktivovat a deaktivovat doplňkové balíčky, ověřit si stav volných jednotek, nastavit roaming, prémiové služby a mnoho dalšího. Do hlasového automatu se zdarma dovoláte prostřednictvím *25. Internetová samoobsluha je dostupná na webových stránkách Tesco mobile.

tesco

Kredit

Kredit lze dobít osobně v jakémkoli obchodě TESCO a Žabka, přímo u pokladny, online platebním převodem, u partnerů Tesco Mobile (seznam partnerů je zobrazen na internetových stránkách poskytovatele www.tescomobile.cz), nebo si můžete zakoupit dobíjecí kupon v kterékoli prodejně TESCO. Stav kreditu zjistíte po vytočení *125*# nebo v internetové samoobsluze. Dobitý kredit je platný po dobu 6 měsíců ode dne dobití. Nedojde-li k dobití po dobu 12 měsíců od posledního dobití, platnost vaší SIM karty vyprší, kredit propadne a SIM spolu s telefonním číslem je deaktivována – mimo provoz!

Další výhody

Díky SIM kartě v mobilní síti Tesco Mobile můžete získat až dvojnásobek kreditu navíc, využít internet v mobilu, aktivovat si Clubcard balíček, volat do zahraničí za přijatelné ceny a získat mnoho dalších výhod.

Podrobné informace a konkrétní nabídku služeb naleznete na internetové stránce Tesco Mobile www.tescomobile.cz, v prodejnách TESCO, nonstop v hlasovém automatu po vytočení čísla *25 nebo na zákaznické lince Tesco Mobile 841 11 22 55 – volat můžete každý den od 8 do 20 hodin. Než přejdete k Tesco mobil, doporučujeme každopádně srovnat si tarify operátorů pomocí kalkulačky Tarifomat.cz, kde by vám po zadání několika málo údajů mělo vyjít objektivní srovnání toho, zda se vám k Tesco mobilu vyplatí přejít.

Komentáře k článku. Přidejte i váš!

  1. dobrej den mam prosbu ja mam telefon na 2 sim karty ale ta druha je menši jak mam postupovat

  2. Dobrý den,jak mám zrušit aktivaci internetu,dnes mi volali,že ačkoliv jsem telefon na internet zablokovala je stále aktivní?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *