Vytvoření nákupního seznamu vám ušetří peníze, čas a energii

Vytvoření nákupního seznamu vám ušetří peníze, čas a energii

Chodit do obchodu s tím, že nevíte přesně, co chcete koupit, se nemusí vyplácet. Nejenže snadno zapomenete na nějakou důležitou položku, ale zároveň minete šanci pořídit vybrané zboží ve slevách. Proto je vždy praktické si už doma vytvořit detailní nákupní seznam.

Nemusíte přitom používat tužku a papír, jako tomu bylo doposud. Moderní doba si žádá inovativní přístup. Téměř každý už má k dispozici internet, takže se dá velmi jednoduše vytvořit nákupní seznam na webu.

Využití webu se stává běžnou praxí

Dobrým pomocníkem je pro tyto účely portál Kupi.cz. Jde o web, jenž poskytuje informace o akčních letácích a slevách z desítek obchodů. Každý den zde najdete 200 – 300 aktuálních letáků, kde jsou tisíce položek potravin, ale i spotřebního zboží či třeba nábytku, elektroniky a doplňků do domácnosti. Z letáků si snadno můžete sestavit nákupní seznam, a když si vytvoříte účet, budete dokonce moct bez potřeby pročítání desítek letáků sledovat na několik kliknutí to, jestli není vaše oblíbené zboží právě v akci. Další výhodou registrace je možnost vytvoření nákupního seznamu, co pak můžete vytisknout, a nebo prohlížet při nákupu přes mobil v e-mailu.

Seznam se dá vytvořit i na mobilním telefonu

Služba je dostupná nejen přes stolní počítače a notebooky. Nyní už totiž funguje i nákupní seznam v mobilní aplikaci, kdy si stačí nainstalovat aplikaci do vašeho chytrého telefonu, pakliže používá operační systém Android či iOS. Samotná mobilní aplikace toho umí více. Například čtení čárových kódů, které vám pomůže se zorientovat v tom, kde se dají vámi vybrané produkty zakoupit co nejvýhodněji. Aplikace funguje i offline, pokud si předtím stáhnete akční letáky. Slevy pak máte možnost procházet prakticky kdykoliv a kdekoliv se vám zachce.

My třeba děláme větší rodinný nákup jednou týdně, většinou v sobotu dopoledne – manželka vždycky v pátek večer projede přes Kupi aktuální akce (v našem dosahu je Penny, Lidl, Kaufland a Tesco – z toho stíháme obejít nejvýše dva z těchto obchodů, což rozhodujeme podle toho, kde jsou teď nejlepší akce), dá si dohromady nákupní seznam do emailu – a pak teprve vyrážíme…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.