blokování mobilu koupený v prodejně následně zákazník T.mobile

nelze odblokovat při požadavku na zrušení všechblokací,Chce heslo pro blokování,které neznám bezpečnostní kód hodnotí jakonesprávný,při změně blok.hesla chce původní,které neznám,tím pádem nemohu změnit blok.heslo.Byla provedena výměna SIM karty,závada stále trvá.Mám zablok.veškeré přístupy např.k aplikacím hry.Byly vymazány veškerá dat z původní SIM karty na prodejně mi neumí poradit a řešením byla výměna SIM karty a nepomohlo to.Za radu děkuji.

Komentář ke článku “blokování mobilu koupený v prodejně následně zákazník T.mobile”

  1. problém bude podle mě v tom, odkud je ten telefon. Kde jsi ho přesně koupil?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *