Grafická karta

Dobrý Den, Koupil jsem si novou grafickou kartu u Alzy dne 9.9.2013. Po zapojení jsem bohužel zjistil že nefunguje tak jak má a proto jsem se rozhodl grafiku reklamovat. V tuto chvíli je pořád na reklamaci ale dnes jsem doma zjistil že by grafika měla být v pořádku a problém bude nejspíš v tom že jsem vybral špatný typ grafiky který mě nejde v počítači tak jak má. Nezbývá mě tedy počkat až mě grafiku vrátí zpátky z reklamace. Chtěl bych se zeptat jestli můžu po této zbytečné reklamaci když je grafika funkční požadovat vrácení peněz nebo jestli by mě tuto grafiku vyměnili za jiný typ stejné ceny . Předem děkuji.

Komentáře k článku. Přidejte i váš!

  1. Pokud se nepletu, nárok na vrácení peněz je až po 3. neúspěšné reklamaci neřešící problém

  2. Dobrý den , budu velice rád poradí li mi někdo.Koupil jsme si novou grafickou kartu a potécojsem ji vyměnil za starou tak se vše rozběhlojak by mělo , ale nezapla se mi klavésnice , myš a a ni monitor . Kartu jsem vyjmul a vrátil starou a počítač naběhl tak jak má. Postupoval jsem : vypojilpc , odpojil kabel ke kartě , vyjmul starou kartu , zapojil novou a zapojil kabel, Předem děkujii za každou radu , Drak , Původní karta je : Sapphire HD 7870 GHz Edition 2GB GDDR5 , nová karta : MSI R7 370 GAMING 4G

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *