IE 11 a lišta Google Toolbar

Problém : Lišta Toolbar Google nepřekládá
Lišta Toolbar Google byla opět nainstalovaná v únoru 2016 bezprostředně po upgradu Win 8.1 na Win 10 Home a po obnovení licence AP Kaspersky. Prioritně pracuji s prohlížečem Internet Explorer 11 a s vyhledávačem Seznam.cz jako domovskou stránkou. Problém s lištou Toolbar Google nastal a poprvé se projevil po instalaci OS Windows 8.1 v novém PC, tedy v roce 2015. Přetrvává i nyní po upgradu OS Windows 10 Home, 64 bit. V době využívání OS Win XP Professional se tento problém nevyskytoval.
Vím, že mohu používat jiný prohlížeč, ale rád bych vyřešil problém IE 11 a lišta Toolbar Google. Proto můj dotaz.
Popis problému:
Když například do vyhledávacího pole Seznam.cz zadám: The Times, zobrazí se mi webová stránka britského deníku pochopitelně v angličtině. V době, kdy jsem používal OS Win XP Professional se zpravidla Lišta Toolbar Google sama rozhodla překládat a roztočilo se na levé straně lišty rotující kolečko, nebo se zeptala, zda přeložit. Potvrdil jsem zobrazeným tlačítkem Přeložit a během 1 nebo 2 vteřin proběhl překlad. Sice kostrbatý, ale dostatečný pro orientaci a výběr tématu k dalšímu, tentokrát už preciznějšímu překladu.

V případě, že se žádná z těchto nabídek (samovolné překládání či zobrazené tlačítko Přeložit) nezobrazila, volil jsem v době používání Win XP Profesional na liště tlačítko Více, a z rozbalené nabídky pak zvolil Přeložit.

Ať nyní (Win 10 Home) zvolím ten či onen způsob, na levé straně lišty Google Toolbar se sice zobrazí nápis Google a rotujicí kolečko. Kolečko však rotuje do nekonečna a nikdy se žádný překlad už nezobrazí.
Naproti tomu Prohlížeč Google Chrome překlad nabízí bezprostředně po načtení cizojazyčné webové stránky a pracuje bezchybně.
A teď bych potřeboval poradit.
1. Zda by nebylo vhodné odinstalovat stávající lištu Toolbar Google a stáhnout si a znovu nainstalovat lištu z nabídky www. google.com ?
2. Ale nechápu proč, když pod tlačítkem Stáhněte si lištu … je mimo jiné napsáno Další informace a na Další informace poklepám, tak se mi zobrazí viz obrázek níže text: … že pro tento prohlížeč není Google Toolbar k dispozici. Vyžaduje prohlížeč Internet Explorer 6 nebo vyšší. Operační systém Windows XP SP3 / Vista / 7 nebo novější.

A já mám IE 11 a upgrade OS Win 10 Home 64 bit.

Zatím jsem nebyl schopen získat relevantní informaci, v čem může být problém. Znovu opakuji, že se tento problém vyskytoval ještě před upgradem Win10, tedy v době užívání Win 8.1.
Je snad i možné, že tomu brání AP Kaspersky ? V době užívání Win XP Professional + AP Kaspersky však vše bylo OK.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *