Dobrý den,
koupila jsem vouchery na cvičení přes slevový portál Hyperslevy.cz. Prodávající ovšem během doby, kdy mohly být vouchery uplatněny změnil adresu provozovny a nová adresa mi nevyhovuje. Po mailu byl prodávající neochotný a doporučil mi poslat reklamaci. Poslala jsem mail i na hyperslevy, ale zustal bez odezvy. Vim, ze napr. Slevomat vraci penize za nevyuzite vouchery, ale Hyperslevy zrejme ne. S kym vlastne mam resit vraceni penez – s prodavajicim nebo s hyperslevami? Je reklamace na miste? Nevite, jaky mam v reklamaci uvest paragraf? Moc dekuji, Vladimira Sandova
Na srovnávači slev skrz.cz mají ombudsmana, který tyhle situace pomáhá řešit (jak přesně bohužel nevím) no a pak pokud to bylo do 14 dnů, měli by to vrátit pokud se nepletu podle zákona určitě. když je to déle, tak ovšem ze zákona vracet povinnost nemají a ani byxh tomu reklamace neříkal, reklamace je, kdyby to byla pak služba/zboží k ničemu, a pak požadovala náhradu
Diky, zkusim kontaktovat ombudsmana :o). Treba to pomuze.
Tak ombudsman tam sice je, ale pomuze jen pri problemech pri koupi pres skrz.cz…
ještě by mohli pomoct na http://www.spotrebitele.info – sdružení na ochranu spotřebitele
Hyperslevy.cz provozované společností HyperMedia rozhodně seriozním portálem nejsou. Mám osobní zkušenost ….
Pokud se chcete vyhnout problémům, tak zásadně nedoporučuji na Hyperslevy.cz cokoliv kupovat!