nespokojenost s nákupem přes slevový portál

Dobrý den,
koupila jsem vouchery na cvičení přes slevový portál Hyperslevy.cz. Prodávající ovšem během doby, kdy mohly být vouchery uplatněny změnil adresu provozovny a nová adresa mi nevyhovuje. Po mailu byl prodávající neochotný a doporučil mi poslat reklamaci. Poslala jsem mail i na hyperslevy, ale zustal bez odezvy. Vim, ze napr. Slevomat vraci penize za nevyuzite vouchery, ale Hyperslevy zrejme ne. S kym vlastne mam resit vraceni penez – s prodavajicim nebo s hyperslevami? Je reklamace na miste? Nevite, jaky mam v reklamaci uvest paragraf? Moc dekuji, Vladimira Sandova

Komentáře k článku. Přidejte i váš!

  1. Na srovnávači slev skrz.cz mají ombudsmana, který tyhle situace pomáhá řešit (jak přesně bohužel nevím) no a pak pokud to bylo do 14 dnů, měli by to vrátit pokud se nepletu podle zákona určitě. když je to déle, tak ovšem ze zákona vracet povinnost nemají a ani byxh tomu reklamace neříkal, reklamace je, kdyby to byla pak služba/zboží k ničemu, a pak požadovala náhradu

  2. Diky, zkusim kontaktovat ombudsmana :o). Treba to pomuze.

  3. Tak ombudsman tam sice je, ale pomuze jen pri problemech pri koupi pres skrz.cz…

  4. Hyperslevy.cz provozované společností HyperMedia rozhodně seriozním portálem nejsou. Mám osobní zkušenost ….

    Pokud se chcete vyhnout problémům, tak zásadně nedoporučuji na Hyperslevy.cz cokoliv kupovat!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *