Dobrý den,

touto cestou bych Vás chtěla požádat o radu. Včera 6.4.2014 jsem si na internetových stránkách sobnabytek.cz objednala televizní stolek Gracia za cenu 2.990,- Kč + 300,- Kč doprava, celkem tedy 3.290,- Kč. Týž den mi došel email s potvrzením objednávky a zpracováním objednávky. Večer mi pak přišel email tohoto znění:

Dobrý den, pani Zelinková,

děkujeme za Vaší objednávku, ale v systému došlo k chybě ze strany firmy, která nám dávala produkty na stránky.

Stránky nám běží teprve pár dnů, tak to doladujeme, ale bohužel ten tv stolek stojí 8970,- Kč. Už je to tam opravené.

http://sobnabytek.cz/tv-nabytek/687-rustikalni-tv-stolek-medovy-glory.html Stolek v hnědé barvě stojí 7290,- Kč.

Jako kompenzaci za naší chybu, která nevzniklá naším zaviněním Vám můžeme nechat tv stolek za cenu 7290,- Kč s tím,

že dodací lhůta na ní je 3 týdny. Prosím o info jak budeme pokračovat dále.

Ještě jednou se omlouváme za chybu.

Myslíte, že by bylo možné abych stolek získala za původní cenu? Toto jejich jednání se mi vůbec nelíbí. Když si zboží objednám, znamená to, že jsem uzavřela kupní smlouvu? V obch. podmínkách mají, že smlouva je uzavřena až při převzetí zboží kupujícím. Je to tak v pořádku?

Děkuji

Petra Zelinková

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *