komunikace s prodejcem

Dobrý den, koupila jsem si přez sBazar teplákovou soupravu v hodnotě 1100,- vše proběhlo v pořádku akorát souprava mi byla malá, požádala jsem že chci soupravu vyměnit a tak s tím prodejce souhlasil, samozřejmostí bylo že zaplatím poštovné. Ale velikost M v barvě kterou jsem chtěla nebyla, tudíš jsem žádala o vrácení peněz a že pošlu soupravu zpět. Ale prodejce se mnou přestal komunikovat, trvá to již týden a neozývá se, před tím když jsem soupravu kupovala komunikoval ihned. Co s tím? Alespon nějak postrašit… protože pak mi nic jiného nezbyde než soupravu prodat zase dál. Děkuji

Komentáře k článku. Přidejte i váš!

  1. doporučoval bych napsat ješte jednou s tim že pakliže nebude ochoten jednat obratite se na čoi oni prodejci pak vetšinou rychle zmeni stanovisko

  2. Otázka jestli lze při nákupu přes bazar něco reklamovat, není to eshop kde by měl nějaké obchodní podmínky – otázka, jestli má vůbec ičo a není to jen prodej toho co ma doma… V tom případě by vymahatelnost byla dosti malá

  3. faktem zustava že skusit to muže za to nic neda

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *