LED TV

Televizor zakoupený cca před rokem má zajímavou vadu. Jednou za cca 1-2 měsíce se “vymaže” veškeré nastavení, včetně uložených programů a musí se provést nová instalace jako např.při prvním spuštění. Když byla TV poprvé v servisu (záruční oprava), bylo nám sděleno, že se vada neprojevila (měsíc v servisu). Tak jsem se ptal v obchodě, kde byla TV zakoupena, zda pokud budu reklamovat 3x tuto stejnou závadu, budou mi vráceny peníze nebo vyměněn výrobek. Na prodejně mi sdělili, že ano, ALE POUZE V PŘÍPADĚ, ŽE SE VADA PROJEVÍ (v servisu apod.). Prosím o informaci, zda je toto “prohlášení” pravdivé, tzn.v souladu se zákonem, nebo je to výmysl prodejce ? Jako spotřebitel přeci nemohu za to, že vada výrobku se projevuje v delších časových intervalech, někdy delších než je zákonná lhůta na vyřízení reklamace…Děkuji za odpověď a za radu.

Komentář ke článku “LED TV”

  1. vratil bych to a odstoupil od smlouvy že se to neprojevilo na prodejne neni podstatne a nebotřebujete 3x jen musite bojovat

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *