ovi obchod

Dobrý den, mám v pc nainstalovaný program Nokia Suite 3.8.48, propojený s mobilním telefonem Nokia 5530 XM. Vše jinak v programu funguje jen OVI obchod bohužel ne. Při pokusu o přihlášení k účtu mi vyskočí chyba ” Nelze se přihlásit”, když to zkusím přes stránky http://store.ovi.com/, tak se bez problému přihlásím. Ale při pokusu stáhnout jakoukoliv aplikaci přes zelené tlačítko “Stáhnout přes PC” mi vyskočí chyba “Nelze navázat připojení ke službě”. Nejprve jsem to zkoušela přes mobil se k obchodu přihlásit pomocí aplikace. Přihlásím se sice bez problému ale v zápětí mi v mobilu vyjede chyba “Tuto stránku nelze otevřít. Zkontrolujte spojení nebo akci opakujte později”. Proto jsem si stáhla do PC program Nokia suite, ale bohužel ani přes to se mi nepodařilo stahnout žádnou aplikaci ani nic podobného. Na internetu jsem našla stejný dotaz s odpovědí ať se zkusí vypnout brána firewall, ale ani to nepomohlo. Už nevím co s tím. Internet mi normálně funguje jak v mobilu tak na PC. Budu ráda za každou radu, předem děkuji 🙂

Komentář ke článku “ovi obchod”

  1. co máš za antivir? může to blokovat i třeba něco, co chrání počítač trochu jiným způsobem, než firewall

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *