Jak navýšit volací jistinu.

Jsem starý důchodce a využívám dřívější tarif Oskara, dnes firma Vodafone, který se jmenuje „Odepiš“.Paušál 12 Kč / měsíc a 40 volných minut v rámci sítě Vodafone je tedy pro důchodce, který nemá peněz na rozhazování, příjemný. Volám zřídkakdy a tak mně 40 volných minut v rámci rodiny bohatě stačí.Bohužel,nikde se nedozvím jak správně navýšit volací jistinu,ze které si firma strhává příslušnou částku a mám pocit, že mně firma záměrně šikanuje jenom proto, abych se tohoto produktu vzdal.Na moje dotazy formou e-mailu neodpovídá,jejich samoobsluha se tváří jako kdyby tento produkt vůbec neexistoval.Je v silách někoho kdo by špatně chodícímu důchodci pomohl.Děkuje Karel Sixta.

Rate this post

3 komentářů k Jak navýšit volací jistinu.

  1. Jaký s tou volací jistinou máte tedy konkrétně problém? Volací jistina se platila jen na začátku, jakmile byla jednou zaplacena, nemělo by se s ní už nijak operovat. Zkuste ještě zavolat na infolinku, *77 tam už by vám živý operátor k tomu měl něco být schopný říct

  2. Netuším, zda postupuji správně, když se tímto způsobem pokouším reagovat na odpověď pana Martina, ale jinak to neumím. Máte pravdu v tom, že volací jistinu ve výši 1 000 Kč jsem zaplatil na úplném prvopočátku. Po prvních šesti platbách, které byly uhrazeny inkasem z mého účtu, probíhaly další platby tak, že byly hrazeny postupným snižováním volací jistiny. Při průměrné měsíční útratě cca 20 Kč to trvalo několik roků, než jsem se přiblížil k vyčerpání složené jistiny, tedy 1 000 Kč. Ve jejich firemní samoobsluze jsem si našel odkaz na způsob jak lze navýšit volací jistinu. Bohužel, trvalo příliš dlouho než jsem se dověděl, že navýšení volací jistiny jsem neprovedl dobře a částku ( opět 1 000 Kč ) jsem poslal na nevhodný účet, přestože jsem použil číslo účtu, které bylo uvedeno v jejich návodu. Firma mně sdělila, že novou volací jistinu převedla na správný účet a opět se opakoval postup jako na začátku. Tentokrát už to byly jenom tři platby, které byly uhrazeny inkasem z mého účtu a poté nastal klasický způsob, tedy platby z druhé volací jistiny. Nyní už se pozvolna blíží okamžik, kdy dočerpám druhou volací jistinu a tak se snažím neopakovat předchozí chybu. Želbohu, komunikace s firmou vázne. Samozřejmě, že bych už žádnou volací jistinu skládat nemusel, firma by měsíční platby řešila inkasem z mého účtu, ale důchodce by musel za transakce platit svému peněžnímu domu naprosto zbytečně důchodcovské korunky. Tolik na možné vysvětlení. Karel Sixta.

  3. Proč neodpovídáte na dotazy online?
    Proč to vázne?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *